Neznášam, keď som chorá

13. júla 2013, tinuss0, Nezaradené

Priam neznášam, keď som chorá. Väčšinou ma to zastihne cez zimu, no teraz ma to chytilo v centre tepla. Možno z tej kopy zmrzliny, čo som tento týždeň zjedla, možno z toho kúpaliska a naháňania s kamošmi, keď som bola celá mokrá, možno kvôli tomu, že mám dokorán otvorené okno v noci a spím nahá…kto vie?

A ako na potvoru som chorá teraz, keď vypuklo to najväčšie teplo. Vonku je cez 25 stupňov, na nebi ani mračka, ludia sa opalujú a ja trčím doma :-/ Uz som tretí deň doma a neviem čo od nudy. Pozrela som všetky filmy a filmove recenzie ktoré máme doma, na nete som nonstop, vypisujú len zvrhlíci a nikto normálny, všetky skrine poupratované, už som upratala dokonca dvakrát všetko oblečenie v nich 😀

Keby ma tak aspoň niekto došiel pozrieť..Dúfam, že už o týždeň budem v pohode, lebo Majka oslavuje narodky a to bude poriadna akcia, nechcela by som ju premeškať..toť vše odomňa, len som sa potrebovala vykecať :-/