Založ si blog

Posledna spomienka pred prazdninami

Len dúfam, že sa na letisku nestratíme :))
Aká som bola šťastná, keď som dneska naposledy pred odchodom vyšplhala na štvrté poschodie v škole. Fu. Lapila som dych a išla si upratať v skrinke. Aby sa tam knižky mali dobre ten týždeň bezo mňa. A aby im nebolo smutno, tak som im tam aj nejaké prihodila. Mikina na mňa smutne hľadela zavesená na klinci. Tak som si povedala, že čo tu bude robiť sama samučká, vyhodila som z tašky angličtinu a na jej miesto poputovala mikina. Pozrela som na prezuvky. Tým tu bude dobre. Bola tam aj bunda, tak som ju zobrala a zliezla do labáku, tú jednu hodinu už nejako prežijem. Chemikárka sa mi namiesto priania šťastnej cesty snažila do hlavy natlačiť niekoľko vzorcov solí. Ja a spolusediaca sme sa celú hodinu smiali na chalanoch pred nami, ktorí jednoducho nedokázali spočítať oxidačné čísla a teda im to nikdy nevyšlo.

Na obed bol šošovicový prívarok a vajíčko. Dokonca dve polovičky vajíčka, čiže naozaj jedno celé a dva kusy chlebíku na osobu :D…nie ako na základke. Prívarok mal nejakú bližšie neurčenú zložku, ktorá sa nepochopene kopila na okraji taniera. Keď sme sa so spolužiačkami snažili zistiť, čo to teda je, nevyšlo nám to. Asi z toho dôvodu, že sa nikto nechcel obetovať a neochutnal to. Polievka bola zelená. Za posledné dva týždne snáď vystriedali už všetky farby. Zajtra čuchám ružovú, len škoda, že to neuvidím. Ako ja sa nesťažujem :D.

Mala by som si začať niekde písať, čo mám priniesť kamoškám. Padali vety typu: „Prvú sprostosť, čo uvidíš.“
„Hocičo, len to nekúp na letisku v Duty free po prílete domov.“ „Chlpy z Kingkonga.“ „Shrekovo ucho.“ „Beckhama.“
No neviem, ale asi sa to nakoniec zaokrúhli na rovnakú vec pre všetkých, len v iných farbách. Aspoň pre tie osoby, čo nemajú šancu sa stretnúť. Tuším len Alex mal konkrétne prianie v znení: „Niečo pichľavé.“. A vlastne najčastejšie padali slová: „Hlavne sa nám vráť.“

:))

Jasné, že sa vrátim zlatíčka :).

A neboj Didush, žiadne hady v lietadle nebudú :)), ani nepadne 😀 dúfam. :P.

Alex ty tiež neboj, nezabalím si domov žiadneho punkera 😀 :P.

Julča, ani ty nič neboj nezbláznim sa v Dysneyland-e….

A vrátim sa :D…zdravá :)) (ak sa nestratíme na letisku)

A veruže to bola skvelá dovolenka 🙂

Moj prvy porod

21.09.2013

Ako v zivote kazdej zeny, aj u mna nastal cas naplnit svoj osud, ako sa pise v rozpravkach a tak po obcas nekonecnych a obcas i rychlo tecucich 9 mesiacoch prisiel den D aj na mna. V predtuche pribehov z mojho okolia som mala dohodnutu lekarku, co mi mala pichnut injekciu do chrbta, po ktorej malo byt vsetko uz len krasne a ruzove. Ale vsetko sa nakoniec skoncilo inak… Je 1.decembra a ja [...]

Chyba mi. . .

04.09.2013

Sedím na konári a je mi dobre. To bol celkom fajn film.Sedím na parapete a nie je mi dobre. To je celkom nahovno realita. Vyfukujem dym a dívam sa na lampu. Na tú moju, čo ju mám pod oknom a očarila ma vždy, keď sa v jej svetle zatrblietali vločky snehu. Alebo keď pod ňou ktosi slečne chrbát opieral o starú omietku a vyhováral sa na lásku. Dnes nesneží. A neopiera sa tam nik. [...]

Na hradzi : D

14.08.2013

Ruzove gumicky, ruzove kratasky, korcule strieborno ruzove..mlade tvaricky a isli sme..ved preco sa trochu nezasmiat pri pohlade na 40 rocne zenske, ked nadavaju manzelom, ze pozeraju na mlade baby?:Dviem, ze to cele vyznie sebavedome a pod..Ale tak, vsade sa takyto najdu, a je im uplne jedno ako dotycna vyzera, hlavne nech je mlada a vyzera nevinne..a my sme si z takychto chlapov dnes robili s [...]

Josep Borrell

EÚ pracuje na rozšírení sankcií voči Iránu po jeho útoku na Izrael

16.04.2024 21:21

Návrh verejne podporilo Nemecko, Francúzsko a niekoľko ďalších členov EÚ. Súhlas s ním vyslovil aj šéf zahraničnej politiky EÚ Borrell.

NR SR, protest

Pred parlamentom sa zišli stovky ľudí. Protestovali proti zásahom do kultúry i životného prostredia

16.04.2024 19:48

Poukázali na to, že vláda má vynakladať maximum úsilia, aby sa kľúčové piliere demokracie mohli rozvíjať slobodne, participatívne a udržateľne.

Izraelskí vojaci / IZ Armáda / Pásmo Gazy / Tank /

Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu

16.04.2024 19:19

Tá uviedla, že jedno z jej lietadiel „zasiahlo a zlikvidovalo“ veliteľa Hizballáhu v oblasti Ain Ebel v Libanone.

munícia, 155

Slovensko sa zbierkou pripojilo k iniciatíve českej vlády na nákup munície pre Ukrajinu

16.04.2024 18:40

Do zbierky sa zapojilo už viac ako dvadsať krajín. Ako pripomenulo občianske združenie Mier Ukrajine, slovenská vláda sa pridať odmietla.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 37279x
Priemerná čítanosť článkov: 2663x

Autor blogu

Kategórie