Založ si blog

Na hradzi : D

Ruzove gumicky, ruzove kratasky, korcule strieborno ruzove..mlade tvaricky a isli sme..ved preco sa trochu nezasmiat pri pohlade na 40 rocne zenske, ked nadavaju manzelom, ze pozeraju na mlade baby?:D
viem, ze to cele vyznie sebavedome a pod..Ale tak, vsade sa takyto najdu, a je im uplne jedno ako dotycna vyzera, hlavne nech je mlada a vyzera nevinne..a my sme si z takychto chlapov dnes robili s kamoskou srandu:D

Slniecko nam svieti, leto nam konci, pred sebou mame v skole rusne dni, tak sme si chceli trosku este oddychnut. No a kedze ani jedna z nas nechce byt o dva roky vykvasena holka, ktorej budu vsade kypiet sunky, tak sme sa isli ako vzdy korculovat. Hradza je idealna, kedze je tam fajny chodnik, vsa to poznate. lenze je to aj idealne miesto na to, ze tam stretnete polku Blavy:D No a Durka sa chcela dnes velmi vela smiat, tak zadrela ze zahrajme sa na lolitky. A tak sme namiesto Converse tenisky a dotrhanych rifiel zobrali korcule doruzova, oblecenie ruzove, spodne pradlo ruzove, kratasy ruzove, bieloruzove damske tricka na ramienka, plavky..dva copiky s ruzovmi gumickami, cool okuliare ako mucha puk a isli sa. Ludia, my sme mali rehoty uz len z pohladu na nas same do zrkadla, jak cukrova vata som si pripadala:D

No a na hradzi o bolo vazne vtipne, zvlast taky jeden par na takych bicykloch ala ukrajina pred 20 rokmi..stary panko s pivnym bruskom, funel jak lokomotiva..vedla neho taka stara jezibaba, stale mu buzerovala za nieco..a my sme dufali ze nejak zrychlia aleb co, ale oni nieeee…tak sme ich predbehli..on na nas tak cumel. A ta pani taky hystercky zachvat chytila, ze nepojde s pedofilom, no dobre to bolo:D

potom som si ja raz dobre zanadavala, lebo tam bola nejaka pipina s malou civavou bez voditka skoro som sa kvoli tomu nechutnemu malemu psovi, ktory sice za nic nemohol, dobre vyrubala..ale nejak som to ustala. Musela som sice vyzerat ako neschopna caja ale co uz:)

a tak sme sa tam teda premavali cele v ruzovom, s dvomi copikmi, usmevmi od uska u uska a s kokosovym telovym mliekom…a stari bruchnati ujkovia kukali na dva male zadocky v ruzovych sortkach 😀 (to zadrel moj bratranec prosim pekne)

..nejdete niekedy s nami na hradzu?:D

Moj prvy porod

21.09.2013

Ako v zivote kazdej zeny, aj u mna nastal cas naplnit svoj osud, ako sa pise v rozpravkach a tak po obcas nekonecnych a obcas i rychlo tecucich 9 mesiacoch prisiel den D aj na mna. V predtuche pribehov z mojho okolia som mala dohodnutu lekarku, co mi mala pichnut injekciu do chrbta, po ktorej malo byt vsetko uz len krasne a ruzove. Ale vsetko sa nakoniec skoncilo inak… Je 1.decembra a ja [...]

Chyba mi. . .

04.09.2013

Sedím na konári a je mi dobre. To bol celkom fajn film.Sedím na parapete a nie je mi dobre. To je celkom nahovno realita. Vyfukujem dym a dívam sa na lampu. Na tú moju, čo ju mám pod oknom a očarila ma vždy, keď sa v jej svetle zatrblietali vločky snehu. Alebo keď pod ňou ktosi slečne chrbát opieral o starú omietku a vyhováral sa na lásku. Dnes nesneží. A neopiera sa tam nik. [...]

Posledna spomienka pred prazdninami

24.08.2013

Len dúfam, že sa na letisku nestratíme :))Aká som bola šťastná, keď som dneska naposledy pred odchodom vyšplhala na štvrté poschodie v škole. Fu. Lapila som dych a išla si upratať v skrinke. Aby sa tam knižky mali dobre ten týždeň bezo mňa. A aby im nebolo smutno, tak som im tam aj nejaké prihodila. Mikina na mňa smutne hľadela zavesená na klinci. Tak som si povedala, že [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 37321x
Priemerná čítanosť článkov: 2666x

Autor blogu

Kategórie