Založ si blog

Muzi sa zmenili

Muži sa za posledné roky zmenili…
…aspoň v oblasti módy.

Prišli sme na to dnes s mamou po návšteve viacerých obchodov. Mama s prekvapením zistila, že jednotlivé značky sa pánskym kolekciám venujú naozaj nadšene a obšírne. Chlapským kúskom vydeľujú podobne veľký priestor ako tým ženským. Neverila, že všetky tie tričká, košele, bundy… majú nosiť muži. S odhodlaním vždy vtrhla na nespoznané územie predajne a prišla na to, že toto je časť s označením MAN a že toto je opäť časť pre mužov… a táto tiež…

Kedysi vraj v svojich ojedinelých oddeleniach mali zopár oblekov, nejaké košele, svetre a tri druhy tričiek. Aj tie kupovali zvyčajne ženy.

Dnešní muži sú fakt iní. Nie je zriedkavosťou vidieť chlapa, chalana, pána, ako si sám vyberá panske oblecenie, zimne bundy,  topánky, slnečné okuliare, dokonca aj kozmetiku. Nie je zriedkavosťou, že sa na nákup oblečenia vyberie aj môj manžel sám. Vlastne, doteraz som sa pri tom nikdy nepozastavila, až mama mi dnes nejako odkryla spomienky.

…na záver našej krátkej úvahy o zmene silnejšieho pohlavia sme prišli na to, že nás to vlastne teší a že tento trend, pokiaľ nie je dotiahnutý do extrému, má len samé výhody. Rozhodne však neodporúčam označovať týchto mužov pojmom metrosexuál. (Veď to zaváňa úchylkou.) Nepôsobí predsa len oveľa úchylnejšie zanedbaný, špinavý, smradľavý… muž odmietajúci návštevu predajne iba preto, že prestane byť skutočným chlapom…?

Moj prvy porod

21.09.2013

Ako v zivote kazdej zeny, aj u mna nastal cas naplnit svoj osud, ako sa pise v rozpravkach a tak po obcas nekonecnych a obcas i rychlo tecucich 9 mesiacoch prisiel den D aj na mna. V predtuche pribehov z mojho okolia som mala dohodnutu lekarku, co mi mala pichnut injekciu do chrbta, po ktorej malo byt vsetko uz len krasne a ruzove. Ale vsetko sa nakoniec skoncilo inak… Je 1.decembra a ja [...]

Chyba mi. . .

04.09.2013

Sedím na konári a je mi dobre. To bol celkom fajn film.Sedím na parapete a nie je mi dobre. To je celkom nahovno realita. Vyfukujem dym a dívam sa na lampu. Na tú moju, čo ju mám pod oknom a očarila ma vždy, keď sa v jej svetle zatrblietali vločky snehu. Alebo keď pod ňou ktosi slečne chrbát opieral o starú omietku a vyhováral sa na lásku. Dnes nesneží. A neopiera sa tam nik. [...]

Posledna spomienka pred prazdninami

24.08.2013

Len dúfam, že sa na letisku nestratíme :))Aká som bola šťastná, keď som dneska naposledy pred odchodom vyšplhala na štvrté poschodie v škole. Fu. Lapila som dych a išla si upratať v skrinke. Aby sa tam knižky mali dobre ten týždeň bezo mňa. A aby im nebolo smutno, tak som im tam aj nejaké prihodila. Mikina na mňa smutne hľadela zavesená na klinci. Tak som si povedala, že [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 37320x
Priemerná čítanosť článkov: 2666x

Autor blogu

Kategórie