Založ si blog

Mission impossible

Udychčaná som pobiehala z jedného obchodu do druhého a hľadala oblečenie pre sestričku.Pomedzi to som nakupovala do domácnosti potreby k umývaniu riadu, či k upratovaniu.Stáli sme pri pokladni a sestra začínala byť nervózna.Už jej nestačil ani telefón s pustenou Mášou a medveďom.Zrýchlila som krok.Niečo sa dialo.Tušila som to.Odbočila som s buginou popri stávkovej kancelárii a prefrčala rýchlosťou blesku popri zvyšných obchodoch.

Nikde nič. Niekde to tu predsa musí byť. Pomyslela som si a snažila sa upokojovať segru, ktorá sa začala stavať v bugine a pomaly vyvliekať z popruhov.Cítila som to. Bola som blízko.“Tu niekde by to malo byť“, hovoril mi môj vnútorný inštinkt.Jedni zavreté dvere, schodisko, aaa nabrala som správny smer.S úsmevom na tvári, ako keby som vyhrala v lotérii, som zamierila k jednoduchým dverám.Boli ešte ďaleko, ale už som videla nápis, ktorý som hľadala. Toaleta.Zrazu sa odkiaľsi vynorila staršia pani, vošla do pootvorených dverí a zabuchla ich za sebou.Dočerta!!! V nemom úžase som zostala na mieste prikovaná.Na dverách guľa miesto kľučky.Nikde žiaden nápis:“Určené len pre zamestnancov“.Tak som sa predsa len nepomýlila.Čo to malo znamenať?Určite ma zazrela.Uvedomila som si, že za dverami počujem štrngot kľúčov.Zaklopala som.Cítila som sa ako v trápnej groteske, kde som žiaľ hrala hlavnú úlohu.V duchu ma napadlo spýtať sa: „Je tam niekto?“. A frajerova tradičná vtipná odpoveď:“Kto by tu jedol“. 🙂 Čo teraz?Nič.Iné mi neostávalo, len sa poponáhľať domov.“Veď nebývame tak ďaleko od tohto nákupného strediska“, utešovala som sa v duchu.Obzrela som si dvere ešte raz, či som sa nepomýlila.Otočila som v rýchlom tempe buginu a znechutená odfrčala rýchlosťou blesku k výťahom.Segru na chvíľu zaujal zvuk výťahu a otváranie dverí.“Vydrž zlatko, už bežíme domov.Nahodila som šprint s buginou pomedzi ľudí.Starší pán na zástavke sa len usmial a poznamenal:“Dobrá forma šport, mamičkovský šprint“.Nestíhala som reagovať, pričom výška segrinho hlasu sa začínala zvyšovať.To zas na nás každý bude pozerať, ako keby som ju drala na ulici minimálne z kože. Už pomaly vydávala zvuk sirény úmerne stúpajúcej s prechádzaním križovatky a blížením sa hojdačky.Už sa napriahla a začala tú svoju vyhliadať z buginy ako z okna.A mama zrazu odbočila a skrížila jej plány.“Miláčik, prídeme poobede, sľubujem a budeš sa dlho hojdať“.Mladá slečna sa obzrela a na chvíľu pustila svoj telefón z rúk zhodnotiac:“Panebože, to je strašné, to sa nedá počúvať“.“Neboj moja, pochopíš, ak budeš mať vlastné“, pomyslela som si. Plač sa miešal s krikom a ja som riešila už len približujúcu sa bránu.Chválabohu!

Cestou po schodoch mi však okrem nástojčivého pocitu začali vŕtať v hlave otázky.“Keď je to nákupné stredisko, nemali by mať toalety určené pre verejnosť aj bežne dostupné?Musím to zistiť“.

Moj prvy porod

21.09.2013

Ako v zivote kazdej zeny, aj u mna nastal cas naplnit svoj osud, ako sa pise v rozpravkach a tak po obcas nekonecnych a obcas i rychlo tecucich 9 mesiacoch prisiel den D aj na mna. V predtuche pribehov z mojho okolia som mala dohodnutu lekarku, co mi mala pichnut injekciu do chrbta, po ktorej malo byt vsetko uz len krasne a ruzove. Ale vsetko sa nakoniec skoncilo inak… Je 1.decembra a ja [...]

Chyba mi. . .

04.09.2013

Sedím na konári a je mi dobre. To bol celkom fajn film.Sedím na parapete a nie je mi dobre. To je celkom nahovno realita. Vyfukujem dym a dívam sa na lampu. Na tú moju, čo ju mám pod oknom a očarila ma vždy, keď sa v jej svetle zatrblietali vločky snehu. Alebo keď pod ňou ktosi slečne chrbát opieral o starú omietku a vyhováral sa na lásku. Dnes nesneží. A neopiera sa tam nik. [...]

Posledna spomienka pred prazdninami

24.08.2013

Len dúfam, že sa na letisku nestratíme :))Aká som bola šťastná, keď som dneska naposledy pred odchodom vyšplhala na štvrté poschodie v škole. Fu. Lapila som dych a išla si upratať v skrinke. Aby sa tam knižky mali dobre ten týždeň bezo mňa. A aby im nebolo smutno, tak som im tam aj nejaké prihodila. Mikina na mňa smutne hľadela zavesená na klinci. Tak som si povedala, že [...]

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 37324x
Priemerná čítanosť článkov: 2666x

Autor blogu

Kategórie