Založ si blog

Archív: august, 2013

Posledna spomienka pred prazdninami

Len dúfam, že sa na letisku nestratíme :))Aká som bola šťastná, keď som dneska naposledy pred odchodom vyšplhala na štvrté poschodie v škole. Fu. Lapila som dych a išla si upratať v skrinke. Aby sa tam knižky mali dobre ten týždeň bezo mňa. A aby im nebolo smutno, tak som im tam aj nejaké prihodila. Mikina na mňa smutne hľadela zavesená na klinci. Tak som si povedala, že […]

Pokračovanie článku

Na hradzi : D

Ruzove gumicky, ruzove kratasky, korcule strieborno ruzove..mlade tvaricky a isli sme..ved preco sa trochu nezasmiat pri pohlade na 40 rocne zenske, ked nadavaju manzelom, ze pozeraju na mlade baby?:Dviem, ze to cele vyznie sebavedome a pod..Ale tak, vsade sa takyto najdu, a je im uplne jedno ako dotycna vyzera, hlavne nech je mlada a vyzera nevinne..a my sme si z takychto chlapov dnes robili s […]

Pokračovanie článku

Muzi sa zmenili

Muži sa za posledné roky zmenili……aspoň v oblasti módy. Prišli sme na to dnes s mamou po návšteve viacerých obchodov. Mama s prekvapením zistila, že jednotlivé značky sa pánskym kolekciám venujú naozaj nadšene a obšírne. Chlapským kúskom vydeľujú podobne veľký priestor ako tým ženským. Neverila, že všetky tie tričká, košele, bundy… majú nosiť […]

Pokračovanie článku

Mission impossible

Udychčaná som pobiehala z jedného obchodu do druhého a hľadala oblečenie pre sestričku.Pomedzi to som nakupovala do domácnosti potreby k umývaniu riadu, či k upratovaniu.Stáli sme pri pokladni a sestra začínala byť nervózna.Už jej nestačil ani telefón s pustenou Mášou a medveďom.Zrýchlila som krok.Niečo sa dialo.Tušila som to.Odbočila som s buginou popri stávkovej […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 37324x
Priemerná čítanosť článkov: 2666x

Autor blogu

Kategórie