Založ si blog

Moje prvé rande

Moje prvé rande. Tak strašne sa na neho teším a pritom som vo veľkom strese. Chcem, aby pri pohľade na mňa prestal aspoň na chvíľu dýchať, presne tak ako v mojom obľúbenom filme s Kate Hudston. Keď vidím všetky tie dievčatá v krásnych vysokých topánkach premýšľam ako to vlastne dokážu. Veľmi ich obdivujem, ale pre mňa sú nočnou morou aj tie jediné čo mám doma už roky a využívam na všetky príležitosti. Majú asi 3 cm opätky aj keď neviem či sa to už ráta za vysoké topánky. Ja som skrátka športový typ. Milujem tenisky , zvlášť značku Converse. Mám ich zatiaľ 5 párov a stále sa snažím rozširovať zbierku. Milujem svoje nové s tigrovaným vzorom, ale na biele klasické nedám dopustiť. Je neuveriteľné k čomu všetkému sa tieto geniálne tenisky hodia. Dnes večer by som si ich chcela skombinovať so sukňou a dúfam, že budem vyzerať fakt dobre. Menej je niekedy viac a myslím, že by som sa mu mohla páčiť.
Uvidíme ako to dopadne. Každopádne každej z vás prajem aby bolo prvé rande naozaj krásne.

Moj prvy porod

21.09.2013

Ako v zivote kazdej zeny, aj u mna nastal cas naplnit svoj osud, ako sa pise v rozpravkach a tak po obcas nekonecnych a obcas i rychlo tecucich 9 mesiacoch prisiel den D aj na mna. V predtuche pribehov z mojho okolia som mala dohodnutu lekarku, co mi mala pichnut injekciu do chrbta, po ktorej malo byt vsetko uz len krasne a ruzove. Ale vsetko sa nakoniec skoncilo inak… Je 1.decembra a ja [...]

Chyba mi. . .

04.09.2013

Sedím na konári a je mi dobre. To bol celkom fajn film.Sedím na parapete a nie je mi dobre. To je celkom nahovno realita. Vyfukujem dym a dívam sa na lampu. Na tú moju, čo ju mám pod oknom a očarila ma vždy, keď sa v jej svetle zatrblietali vločky snehu. Alebo keď pod ňou ktosi slečne chrbát opieral o starú omietku a vyhováral sa na lásku. Dnes nesneží. A neopiera sa tam nik. [...]

Posledna spomienka pred prazdninami

24.08.2013

Len dúfam, že sa na letisku nestratíme :))Aká som bola šťastná, keď som dneska naposledy pred odchodom vyšplhala na štvrté poschodie v škole. Fu. Lapila som dych a išla si upratať v skrinke. Aby sa tam knižky mali dobre ten týždeň bezo mňa. A aby im nebolo smutno, tak som im tam aj nejaké prihodila. Mikina na mňa smutne hľadela zavesená na klinci. Tak som si povedala, že [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 37326x
Priemerná čítanosť článkov: 2666x

Autor blogu

Kategórie