Založ si blog

To tričko. .

opat mi na vankus hlavu polozili slzy….v rukach som pevne stiskala to damske tricka,co sa ti na mne tak pacilo.este stale vonalo po tvojich dotykoch…asi ho uz nikdy neoperiem…ponorila som don tvar a dychala tvoju pritomnost.bolest ho kropila coraz viac a viac….chcela som si ho uz obliect,bola mi zima,no bala som sa,ze si ete viac spritomnim ten cas straveny v tvojom naruci a ze neunesiem tu tarchu svojho srdca…
hovorila som ti,mozno ta aj prosila,nerobme to… a ty si ma vtedy chcel respektovat.bolo to tazke neoddat sa vasni…tym pohladom,ktorych laska prenikala az do sameho jadra zabudnutia…nevydrzali sme dlho…po chvili som citila teplo tvojej ruky na svojom tele a srdce kricalo ako velmi ta potrebujem…
obliekam si uz mokre panske tricko a snazim sa utisit svoj hlad po tvojom objati….rozpustim vlasy zviazane do uzla a s myslienkou na teba sa snazim zaspat…
no moja tvar sa opat zvrasti ale tentoraz nechavam plynut volne svoje emocie….o par minut sa pristihnem s usmevom na tvari,ked sa mi vybavi scena ked som ta na druhy den prisla navstivit a ty si mi so zalubenim v ociach pochvalil moj uces,pevno ma objal a privonal k mojej sii.
so steklenim v bruchu,zovretym hrdlom,smutkom v ociach a usmevom na perach konecne zaspavam a myslim na najkrajsiu nezabudnutelnu noc v tvojej pritomnosti…

Moj prvy porod

21.09.2013

Ako v zivote kazdej zeny, aj u mna nastal cas naplnit svoj osud, ako sa pise v rozpravkach a tak po obcas nekonecnych a obcas i rychlo tecucich 9 mesiacoch prisiel den D aj na mna. V predtuche pribehov z mojho okolia som mala dohodnutu lekarku, co mi mala pichnut injekciu do chrbta, po ktorej malo byt vsetko uz len krasne a ruzove. Ale vsetko sa nakoniec skoncilo inak… Je 1.decembra a ja [...]

Chyba mi. . .

04.09.2013

Sedím na konári a je mi dobre. To bol celkom fajn film.Sedím na parapete a nie je mi dobre. To je celkom nahovno realita. Vyfukujem dym a dívam sa na lampu. Na tú moju, čo ju mám pod oknom a očarila ma vždy, keď sa v jej svetle zatrblietali vločky snehu. Alebo keď pod ňou ktosi slečne chrbát opieral o starú omietku a vyhováral sa na lásku. Dnes nesneží. A neopiera sa tam nik. [...]

Posledna spomienka pred prazdninami

24.08.2013

Len dúfam, že sa na letisku nestratíme :))Aká som bola šťastná, keď som dneska naposledy pred odchodom vyšplhala na štvrté poschodie v škole. Fu. Lapila som dych a išla si upratať v skrinke. Aby sa tam knižky mali dobre ten týždeň bezo mňa. A aby im nebolo smutno, tak som im tam aj nejaké prihodila. Mikina na mňa smutne hľadela zavesená na klinci. Tak som si povedala, že [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 37325x
Priemerná čítanosť článkov: 2666x

Autor blogu

Kategórie