Založ si blog

Archív: júl, 2013

Co je a nie je in a out

Veľa ľudí vôbec nesleduje čo sa nosí a čo je out. Nie každého móda zaujíma a nie každý je ochotný míňať peniaze na handry a nebodaj obmieňať šatník na základe sezón. Ja to chápem, ale výrok, že „šaty robia človeka“ nebol vymyslený len tak. Je to veľavravný výrok. Samozrejme, šaty nie sú všetko. Vždy ide o osobnosť, povahu daného človeka, jeho […]

Pokračovanie článku

Moj prvy beh : )

Prečítala som knihu O čom hovorím, keď hovorím o behaní od Haruki Murakamiho. Chcela som na vlastnej koži okúsiť, o čom to ten Murakami hovorí. Začala som behať… Bola som presvedčená o tom, že behať neviem. Neviem pri pohybe skoordinovať hornú polovicu tela s dolnou. Keby ste ma videli tancovať, bolo by vám jasné, ako to myslím. Možno sa niekto na mojom bežeckom […]

Pokračovanie článku

Dnešná noc

Dnešná jasná noc je ako stvorená na pozorovanie hviezd. Ako na potvoru som však v meste a aj keď má moja mestská izba príjemne veľké okná, ako mnohí vieme už z čias prázdnin u starých mám na dedine, mestské hviezdy jednoducho nie sú tie pravé hviezdy. Napriek tomu však hľadím na Veľký voz výhodne umiestnený presne pred mojím oknom a spomínam na noci plné hviezd […]

Pokračovanie článku

Ako som sa zmenila

Pred chvíľou som zas revala, tak srdcervúco, že v tej chvíli by som nebola schopná vydať ani hláska. Na nástenke na facebooku som si našla kopec odkazov v štýle „skap, ty mrcha“, „si len kopa hnoja“, atď /napísala som len dva z XY, lebo len tie boli bez vulgarizmov/, od mojich bývalých priateľov. Povedala som otcovi, samozrejme potom, ako som dostala ten […]

Pokračovanie článku

Neznášam, keď som chorá

Priam neznášam, keď som chorá. Väčšinou ma to zastihne cez zimu, no teraz ma to chytilo v centre tepla. Možno z tej kopy zmrzliny, čo som tento týždeň zjedla, možno z toho kúpaliska a naháňania s kamošmi, keď som bola celá mokrá, možno kvôli tomu, že mám dokorán otvorené okno v noci a spím nahá…kto vie? A ako na potvoru som chorá teraz, keď vypuklo to […]

Pokračovanie článku

Moje prvé rande

Moje prvé rande. Tak strašne sa na neho teším a pritom som vo veľkom strese. Chcem, aby pri pohľade na mňa prestal aspoň na chvíľu dýchať, presne tak ako v mojom obľúbenom filme s Kate Hudston. Keď vidím všetky tie dievčatá v krásnych vysokých topánkach premýšľam ako to vlastne dokážu. Veľmi ich obdivujem, ale pre mňa sú nočnou morou aj tie jediné čo mám doma už […]

Pokračovanie článku

To tričko. .

opat mi na vankus hlavu polozili slzy….v rukach som pevne stiskala to damske tricka,co sa ti na mne tak pacilo.este stale vonalo po tvojich dotykoch…asi ho uz nikdy neoperiem…ponorila som don tvar a dychala tvoju pritomnost.bolest ho kropila coraz viac a viac….chcela som si ho uz obliect,bola mi zima,no bala som sa,ze si ete viac spritomnim ten cas straveny v tvojom naruci […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 37241x
Priemerná čítanosť článkov: 2660x

Autor blogu

Kategórie