Založ si blog

Sobota večer, troška alkoholu a super zabáva!

 

 

Tak aj takto by sa dal opísať sobotný večer. Bola naozaj sranda. Smiala som sa až do nezastavenia. Kým sa len dalo. Teda po tej vodke s džúsom som sa stále usmievala. A už len na mňa priateľ pozerá, že čo mi je.Tú prvú vodku sme si dali všetci traja. Teda štamperlík myslím. Boli sme tam ja, môj priateľ a kamarátka. Mala prísť ešte jedna kamoška s frajerom, ale nedošli nakoniec. Ich škoda.
No ale vráťme sa naspäť.

Ten prvý štamperlík sme si dali všetci spoločne. Kamarátka najprv nechcela, ale ked zistila že si dám aj ja ( a tomu nechcela veriť) a to len kukala že čooo? pretože ja moc nepijem, tak nakoniec súhlasila. Jej to nič neurobilo ani priateľovi, ale mne hej. To asi preto lebo som dlho nepila alkohol. Ja som si tú vodku dala do džúsu lebo inak to piť nemôžem…A po prvom ma to chytilo. Potom ma priateľ nahovoril ešte na jednu vodku s džúsom, tak som si nakoniec dala.

Tá druhá vodka s džúsom ma po dopití trošku uspávala, ale ked začal i hovoriť vtipné historky, tak aj ja som sa smiala. A ked som sa postavila, nohy sa mi plietli. Trošku hlavička bolela, ale v pohode. Zvládla som to domov.

Celú cestu domov som štíkútala, tak zo mňa mal priateľ srandu. A ked som to povedala dnes tej kamarátke, čo tam bola s nami že som celú cestu štikútala, tak ona na to, že alkoholici zvyknú potom štíkútať 😀 …a ja že no určite ja a alkoholik nehrozí!!

Robila si srandu, že ako to bude vyzerať ked pôjdeme na chatu. že ako potom budem vyzerať. Tak sme sa dohodli, že budeme navzájom na seba dávať pozor. No ved uvidíme.

Takže bol to úžasný sobotný večer…s priateľom a super zábavnou kamarátkou. Aj nabudúce…

Moj prvy porod

21.09.2013

Ako v zivote kazdej zeny, aj u mna nastal cas naplnit svoj osud, ako sa pise v rozpravkach a tak po obcas nekonecnych a obcas i rychlo tecucich 9 mesiacoch prisiel den D aj na mna. V predtuche pribehov z mojho okolia som mala dohodnutu lekarku, co mi mala pichnut injekciu do chrbta, po ktorej malo byt vsetko uz len krasne a ruzove. Ale vsetko sa nakoniec skoncilo inak… Je 1.decembra a ja [...]

Chyba mi. . .

04.09.2013

Sedím na konári a je mi dobre. To bol celkom fajn film.Sedím na parapete a nie je mi dobre. To je celkom nahovno realita. Vyfukujem dym a dívam sa na lampu. Na tú moju, čo ju mám pod oknom a očarila ma vždy, keď sa v jej svetle zatrblietali vločky snehu. Alebo keď pod ňou ktosi slečne chrbát opieral o starú omietku a vyhováral sa na lásku. Dnes nesneží. A neopiera sa tam nik. [...]

Posledna spomienka pred prazdninami

24.08.2013

Len dúfam, že sa na letisku nestratíme :))Aká som bola šťastná, keď som dneska naposledy pred odchodom vyšplhala na štvrté poschodie v škole. Fu. Lapila som dych a išla si upratať v skrinke. Aby sa tam knižky mali dobre ten týždeň bezo mňa. A aby im nebolo smutno, tak som im tam aj nejaké prihodila. Mikina na mňa smutne hľadela zavesená na klinci. Tak som si povedala, že [...]

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná a neštandardná, odpovedal Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa Fica je podozrivé, že v minulosti všetky najcitlivejšie veci, v ktorých sa rozhodovalo o opravných prostriedkoch, pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 37313x
Priemerná čítanosť článkov: 2665x

Autor blogu

Kategórie